< Powrót
przed i po pracach
Uzupełnianie ubytków zaprawy
Uzupełnianie ubytków warstwy malarskiej- punktowanie
Pełna rekonstrukcja niezachowanej polichromii w kaplicy Kościoła Farnego w Leżajsku na podstawie archiwalnych fotografii
Sklejanie pękniętej deski ikony
Portret sarmacki na płótnie przed i po konserwacji
Ikona Chrystusa na desce przed i po uzupełnieniu warstwy malarskiej z zachowaniem starego charakteru dzieła
Obraz Matki Boskiej Loretańskiej na płótnie przed i po konserwacji
Mechaniczne oczyszczanie odwrocia z brudu za pomocą skalpela
W trakcie prac nad obrazem na płótnie Jerzego Kossaka
Uzupełnienie ubytków płótna
Stabilizacja i klejenie obrazu matki Boskiej Częstochowskiej na desce
Portret cara na płótnie przed i w trakcie uzupełnień warstwy malarskiej
Stan zachowania złocenia na fragmencie ikony przed przystąpieniem do prac
Przed i po konserwacji (w tym uzupełnieniu ubytków podłoża papierowego)
Klejenie pęknięć drewnianego podobrazia
Malarska rekonstrukcja dłoni i fragmentu księgi na ikonie
Ikona na drewnie w trakcie prac częściowo odsłonięta już z grubej warstwy wosku
Wzmocnienie brzegów płótna przed nabiciem obrazu na krosna za pomocą pasów brzeżnych
W trakcie chemicznego oczyszczania obrazu z pożółkłego werniksu i zanieczyszczeń
W trakcie uzupełnień warstwy malarskiej portretu sarmackiego
Ikona z zabezpieczoną (zalicowaną) warstwą malarską przed przystąpieniem do jej sklejania
Przystosowywanie krawędzi deski do dokładnego sklejenia
Fragment ikony przed przystąpieniem do prac
W trakcie uzupełnień warstwy malarskiej fresku
Uzupełnianie warstwy malarskiej ikony unickiej
Ubytek podobrazia ikony spowodowany działalnością drewnojadów przed uzupełnieniem
Sklejanie podobrazia ikony
Ikona z zabezpieczoną warstwą malarską przed przystąpieniem do sklejania i wyrównywania płaszczyzny sklejenia
Nadawanie listwom ramy kształtu pasującego do kształtu wygięcia się obrazu na drewnie
Chemiczne oczyszczanie warstwy malarskiej obrazu na płótnie naklejonego na tekturę
Odsłanianie polichromii